We zijn onderweg... - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu We zijn onderweg... - Reisverslag uit Arkel, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg...

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Kees en Ria

02 Juni 2018 | Nederland, Arkel

Hallo volgers,
We zijn onderweg,woensdag 30 mei 2018 eerst met Sophie (onze kleindochter)naar Scheveningen gegaan om Kibbeling met Patat te eten en op de terugweg langs Mac.voor een heerlijk ijsje.Kleindochter thuis gebracht en na een kop koffie naar de boot gegaan.De bedoeling was om tot Leiden te varen,maar het beviel zo goed dat we door gevaren zijn tot aan het Aarkanaal. De volgende dag in de stromende regen en onweer via de Gouwe naar Nieuwegein gevaren .Daar blijven we altijd een dag liggen, gezellig winkelen en boodschappen doen.Voor het vertrek naar Arkel even langs de Markt voor de 1e Gegrilde kip van deze vakantie.Wie de verslagen van 2012 gevolgd heeft weet dat kees op elke markt een Gegrilde kip wil.
Het weer kan beter maar wie weet wat er nog komt.Nu liggen we in Jachthaven de Gors in Arkel .Morgen gaan we naar Oosterhout.Als we weer WIFI hebben komt er een vervolg.En de foto van Kees z'n kip.Groeten van Kees en Ria van de SEAWOLF.