De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Ria Steegers

Blijf op de hoogte en volg Kees en Ria

25 Mei 2018 | Nederland, Zoetermeer

Over 5 dagen vertrekken we uit de Jachthaven van
wsv Leidschendam en Omstreken in Voorschoten voor onze reis van
2 a 3 maanden door Belgie en Frankrijk.Dit weekend gaan we de watertank
vullen,de Dieseltank is al vol en de 2 Gasflessen zijn ook vol.De voorraad bakken zijn gevuld met levensmiddelen en frisdranken ,en natuurlijk niet
vergeten een paar flessen Rose en Witte wijn.Voor de passanten hebben we ook Frisdranken, Rode wijn en Bier.Je weet natuurlijk nooit wie je tegenkom.We gaan ook nog de boot goed stofzuigen en schoonmaken.En dan volgende week de laatste kleding en verse spullen zoals brood,zuivelproducten, groenten en fruit.

• 28 Mei 2018 - 10:48

Peter:

Goedzo!, dan komen wij over een weekje of wat gezellig wat eten en drinken bij jullie. XXx Peter, Marina en Sophie

• 01 Juni 2018 - 08:53

Henk En Corrie:

Heel veel plezier en een goeie reis en we blijven jullie volgen . gr Corrie en Henk