Rondje groene hart,van Haastrecht naar haven - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu Rondje groene hart,van Haastrecht naar haven - Reisverslag uit Leidschendam, Nederland van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu

Rondje groene hart,van Haastrecht naar haven

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Kees en Ria

11 September 2018 | Nederland, Leidschendam

Het laatste stukje van deze route.Het was een beetje vochtig in de boot,voor de 1e keer deze zomer.Vrijdag .We zijn om 9.30 geschut oor de Waaierschut sluis en om 12.00 afgemeerd aan de graskant in het Aarkanaal .Kees de romp ontkalkt en ik het houtwerk in de boot gesopt.Daarna geluierd.Zaterdag met de fietsen naar het Centrum voor de Markt,deze is nu verplaatst niet meer op het parkeerterrein maar weer in de straten,onoverzichtelijk vinden wij.
voor Kees bij de ANWB een mooi fleecevest gekocht en een agenda 2019 dat ook als logboek dienst moet doen.Terug op de boot los gemaakt en naar de steigers gevaren vlak bij de Chinees.Zondag was er een Ride for the Roses langs het Aarkanaal. Zeker een paar 1000 wielrenner zijn er voorbij gekomen om geld in te zamelen voor Kanker onderzoek.Heel indruk wekkend.Kees heeft gevist en aardig gevangen,waaronder een grote Brasem.En we hebben lekker bij de Chinees gegeten Kees Wokken en bakken ik Buffet.Het was heerlijk.Terug aan boord voetbal Nederland-Frankrijk gekeken.Maandag weer gaan varen,over het Aarkanaal,de Drecht naar Leimuiden.Daar aan de kant en ook hier was het rustig.Even langs de Supermarkt gelopen en verder geluierd.Het was vandaag fris met veel wind.Dinsdag we hebben besloten dat we naar huis gaan,het weer is niets meer en het is mooi geweest.Dus rustig aan gedaan ,op de Ringvaart kwamen we Arie en Koos tegen die waren onderweg naar Aalsmeer.Rond 12.00 afgemeerd in onze box,tassen ingepakt en opgeruimd en naar huis gegaan.We hebben maar heel weinig bekenden gezien onderweg.Thuis ga ik via Google Earth foto's downloaden van alle plekken waar we overnacht hebben,die komen dus nog.Dus tot het volgende verslag.Groeten van Kees en Ria van de SEAWOLF.