We zijn in Belgie - Reisverslag uit Bocholt, België van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu We zijn in Belgie - Reisverslag uit Bocholt, België van Kees en Ria Steegers - WaarBenJij.nu

We zijn in Belgie

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Kees en Ria

07 Juni 2018 | België, Bocholt

Kees heeft met de Kerst een GoPro gekregen,zodat we films kunnen maken onderweg.En Gorinchem is een mooie stad om dat te doen.Dus een film gemaakt door Gorinchem , de Jachten sluis en de oversteek naar Woudrichem.Is toch heel anders dan een foto.We zijn toen tot aan Oosterhout gekomen ,en na een overnachting in Jachthaven Sluis 1 richting Tilburg vertokken. Bij sluis 2 (de dubbele )mochten we in de nieuwe sluis met drijvende bolders en in 15 min.geschut.Overnacht in Oirschot,daar een paar boodschappen gedaan .Volgende dag naar Aarle Rixtel, bij de Aldi
boodschappen gedaan .Nu liggen we in Bocholt Belgie, het was een lange dag ,met diverse tegen schuttingen maar uiteindelijk waren we toch nog op een redelijke tijd in Bocholt.Een vignet gekocht ,dit jaar een mooie lila. Hier
ga ik altijd naar de wasserette .Het weer is wel een beetje minder dan in Holland,bewolkt en kans op onweer.Overmorgen gaan we naar Lui.
Veel leesplezier en tot de volgen de keer.Groeten van Kees en Ria